Management Trainingen

Presteer,Inspireer en meer

Zorgvuldige training en opleiding van uw medewerkers vormen een waardevolle investering voor uw organisatie. Bovendien ervaren onze klanten dat medewerkers deze kant van goed werkgeverschap hoog waarderen. Voor veel bedrijven is het heel belangrijk dat medewerkers betrokken blijven en inzetten op een langdurige werkrelatie. Vooral in bedrijven met specialistische praktijkkennis verdient de investering in training en opleiding zich heel snel terug.

De trainings- en opleidingsprogramma’s van PIM zijn gebaseerd op nieuwe en verrassende denkbeelden. Veel van onze methoden staan haaks op de algemene opvattingen over vergaderen, leidinggeven, functioneringsgesprekken, time management, resultaat management, projectmanagement, account management, verkoopstrategie, warehouse management en planning. Klanten melden na afloop nog wel eens dat onze training onder de cursisten veel energie heeft losgemaakt en dat de verrassende maar treffende denkbeelden nog lang benut zullen worden.

PIM weet inderdaad te verrassen maar zet uw bedrijf natuurlijk niet op z’n kop. Integendeel. Onze adviseurs combineren hun prikkelende inzicht met uw eigen bestaande methodieken om te bereiken dat het geleerde ook echt in praktijk wordt gebracht. We voegen vooral nieuwe inspiratie toe die onze klanten met hun medewerkers veelal kunnen toepassen binnen vertrouwde kaders.

PIM biedt u drie zekerheden:

  • Een blijvende en diepe impact op het denken en doen van uw medewerkers
  • Medewerkers en afdelingen gaan er voluit mee aan de slag.
  • Uw organisatie komt op een hoger niveau!

    PIM Management en Communicatie

  • Ontdek en Gebruik je Persoonlijke Kracht
  • Leidinggeven met “korte ij”
  • Vergadertijgers
  • Jouw tijd (en die van anderen) de baas
  • Liegen voor gevorderden, de ultieme communicatietraining
  • Superprestaties
  • High performance teams
  • Sales & Account Management
  • Customer Service en klantgericht telefoneren

    PIM Vak trainingen

  • Praktijk gerichte training logistiek/ transport/ dienstverlening
  • Operationeel management
  • Logistiek en douane zaken
  • Procesmanagement
  • Opzetten/werken met prestatie indicatoren
  • Kwaliteitsmanagement
  • Inkoopmanagement
  • Magazijnmanagement
  • Finance voor de logistiek
  • Leiden van een onderneming

Waarom PIM?

Waardevolle en zeer gewaardeerde investering in uw mensen

Grote impact op uw medewerkers en organisatie

Ervaren professionals uit de praktijk

Orginele aanpak die afwijkt van de gebaande paden